التسهیل

گامی کوچک در تسهیل امور طلبگی(این وبلاگ، طلبگی است)

التسهیل

گامی کوچک در تسهیل امور طلبگی(این وبلاگ، طلبگی است)

التسهیل

شادی روح استاد دلسوزم "مرحوم حاج آقا سید مرتضی علوی خوانساری" صــلــوات.

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

آخرین نسخه

قیمت : یک صلوات حجم: 1.42 مگابایت

بازنشر این جزوه توسّط :

پایگاه اینترنتی (اساتید و طلّاب محترم حوزة علمیّه معصومیّه قم) 

انجام گرفته است.

التماس دعا

  • مهدی زراعتی

نظرات  (۳۲)

سلام وقتتون بخیر واقعا صرف نموداریتون خیلی عالیه خدا خیرتون بده...
من کل متن pdf را پرینت گرفتم (روی برگه یA4 کپی گرفتم) ایا از نظر شرعی اشکال دارد؟ ایا راضی هستین به این امر یا اینکه مشکل شرعی داره...؟
پاسخ:
سلام علیکم
اگر به همان اندازه ای که تکثیر کردید، این جزوه رو از لینک سایت طلبگی تا اجتهاد دانلود کنید، مانعی برای تکثیر وجود نداره
مثلاً اگر این جزوه رو پنج بار تکثیر کردید پنج بار هم از سایت طلبگی تا اجتهاد(فقط) روی لینک دانلود این جزوه کلیک کنید
تا آمار دقیقتری از استفاده از این جزوه داشته باشم 
البته به زودی جزوه اصلاح شده بخش عربی به همراه جزوه بخش فارسی در خدمت سایت طلبگی تا اجتهاد قرار میگیره
سلام علیکم بنده طلبه پایه 1سفیران حوزه علمیه امیرالمومنین شهرستان درگز هستم این جزورو از سایت دیگری دانلود کردم و با استقبال طلبه های دیگر مواجه شده و الان دعاگوی زحماتتون هستیم واقعا مفیده و کمک کننده مخصوصا واسه ماهایی که دسترسی به اساتید قم و مشهد نداریم حلال کنید بابت تکثیرش....

اگر از کتاب نحو تکمیلی هم ترجمه یا جزوه نموداری دارید داشتید یا قراره درست کنید لطفا به بنده خبر بدید شدیدا دعاگوتون هستیم و خواهیم بود ممنون
پاسخ:
سلام علیکم
حلالا طیبا
خواهش میکنم
فقط لطف کنید به اندازه دفعاتی که دانلود کردید یا تکثیر کردید، از سایت طلبگی تا اجتهاد دانلود بفرمائید که آمار دقیقیتری از دانلودش وجود داشته باشد.
ضمناً به زودی جزوه جدیدی مشتمل بر بخش فارسی و بخش تصحیح شده عربی در اختیار سایت طلبگی تا اجتهاد قرار میدهم
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • سلام خیلی عالی ، اجرت با امام حسین و خدا دست مریزاد دمتم گرم !
    میتونیم پرینت بگیریم و بخونیم؟
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمة الله
    باببت تأخیر معذرت میخواهم
    بله.اختیار دارید
    برای شما مجازه
    ولی اگه کمی تأمّل کنید به زودی مجموعه کامل نموداری بخش عربی و فارسی صرف ساده را در اختیار سایت طلبگی تا اجتهاد قرار می دهم.
    از شما التماس دعا  دارم
    اللهمّ عجّل لولیّک الفرج و العافیة و النّصر
    سلام ببخشید صمدیه و هدایه قی النحوچاپ94 را هم بصوزت نموراری منتشر کنید ممنونتان می شویم باتشکر از شما وزحمتاتی که می کشید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چشم
    إن شاء الله اقدام می کنم
    خواهش می کنم
  • ناصر شفیع خانی
  • سلام بابت تلیخص نموداری صرف واقعا ممنون
    یه سوال داشتم آیا نحــوالتکمیلی هـــم به این صورت وجــود داره ؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم
    وظیفه ماست
    راستش نمیدونم
    اگه خدا توفیق بده خودم تهیه می کنم
    چند روز دیگه هم بخش کامل صرف(عربی و فارسی) از سایت طلبگی تا اجتهاد عرضه میشه
  • ناصر دوستعلی
  • سلام
    این اثر رو در کیمیا معرفی کردم
    موفق باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    از لطف و عنایتتان بسیار سپاسگزارم
    2 نکته:
    1-آخرین نسخه این فایل در وبلاگ حقیر قابل دانلود است و در سایت وزین طلبگی تا اجتهاد آخرین نسخه برای دانلود قرار داده نشده است.
    2-به زودی جزوه ای کامل(شامل بخش فارسی و بخش اصلاح شده عربی) منتشر خواهد شد که هم در سایت طلبگی تا اجتهاد و هم در وبلاگ کوچکم قرار خواهد گرفت.
    در پناه خدا باشید
    ارادتمند شما"زراعتی رخشاندل"
    خدا خیرتون بده واقعا نیاز داشتم ان شاء الله که استفاده کنم.
    پاسخ:
    ممنونم
    خدا رو شکر که براتون مفید بود
    إن شاءالله استفاده کنید
    به زودی بخش فارسی هم تکمیل میشه و منتشر میشه
  • امین شفیع زاده
  • سلام.لطفا وبلاگ های من رادنبال کنید.
    amin2004.blog.ir
    zendeginameh.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    دنبال شدید
  • خادم الحسین
  • سلام
    ممنون
    به ماهم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    إن شاء الله
  • سید ابوالفضل ساقی
  • متشکرم
    دلم تنگ شده بود برا صرف - هیچ وقت نتونستم تمومش کنم
    پاسخ:
    ممنون
    إن شاء الله الآن تمومش کنید
    آرزوی توفیق
  • من دلم پاکه ...
  • واقعاااا عالی بود....مچکرم🙌
    پاسخ:
    ممنون
    شما لطف دارید
  • میلاد زارعان
  • سلاام..اون مطلب از بیایانات ایت الله بهجت بده...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    به نظر حقیر چیزی که ثابت شده نیست
    باید در بیان کردن و نشر دادنش احتیاط کرد
    موفق باشید
    سلام علیکم
    خیلی زحمت کشیدید.
    ولی اگه ممکنه کارهاتون رو به صورت ورد منتشر کنید.
    با ورد همه کار می شه کرد.
    می شه ویرایش کرد یا به پاورپوینت تبدیل کرد یا ...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون شما لطف دارید
    حق با شماست
    میترسم کسی برداره سوء استفاده کنه یا به نام خودش منتشر کنه
    خوشم نمیاد
    دلیل دیگه ای نداره
    خدا خیرتون بده
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام
    وبلاگ شما پر است از منابع و مأخذی که خیلی می تواند برای ما کارگشا باشد.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم برادر عزیزم
    امیدوارم مفید باشد
    سلام
    سپاس از شما

    ان شاءالله از بعضی داشته هاتون استفاده خواهم کرد.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش میکنم

    چیزی ندارم برای استفاده
    شما زیادی لطف دارید
  • یحیی پروین
  • سلام
    قم
    پاسخ:
    سلام
    آرزوی توفیق
  • سید حسین حسینی
  • ممنون عالیه
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    شما لطف دارین
    مگه به کارتون میاد؟
  • -- رجعت صدر --
  • سلام

    علی رغم این که ما طلبه نیستیم، ولی این فایل واقعا کابرد خوبی داشت...
    سپاسگزارم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سپاسگزارم
    شما لطف دارید
    با سلام خدمت شما وبلاگ بسیار خوب و ارزشمندی دارید
    در صورتی که تمایل دارید مارا لینک کنید
    ما نیز شما را پیوند دادیم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    شما را دنبال کردم
    بحث لینکهای من فقط مربوط به وبلاگها و سایتهای مهم حوزوی است
    سلام.تشکر خیلی خوب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    نظر لطف شماست
  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • سلام و عرض ادب


    وبسایتتون عالیه و مطالبش فوق العادس

    انشاالله همین جوری بمونه.....


    منتظر دیدگاه های شما هستم در

    www.bankmazhabi.blog.ir

    حق نگهدارتان



    ممنون





    ۹۵/۰۳/۰۷ ____ دانلود تم های مذهبی اندروید

    ۹۵/۰۳/۰۷ ____ خرمشهرها در پیش است (نماهنگ)

    ۹۵/۰۳/۰۷ ____ محمد نبودی ببینی

    ۹۵/۰۳/۰۷ ____ امام مهدی (ع) در یک نگاه

    ۹۵/۰۳/۰۳ ____ مسدودسازی اینترنت برای برنامه های مختلف NoRoot Data Firewall 5.4.1

    ۹۵/۰۳/۰۲ ____ دفاع مقدس و شهدا


    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
    إن شاء الله سر میزنم
    دستتون درد نکنه
    ولی آدم بعضی جاها متن عربی رو بهتر از این نمودار میفهمه
    مثلا قواعد اعلال
    دوباره یه باز بینی بکنین خواهشا
    البته به نظر بنده ها
    پاسخ:
    ممنون بابت نظرت
    چشم حتماً بازبینی و اصلاح میکنم
    به امید خدا
  • یک تماشا چی
  • ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • مهدی ابوفاطمه
  • عیدتون مبارک
    پاسخ:
    ممنون
    عید شما هم مبارک
    با عرض سلام
    وبلاگ شما خیلی زیباست لکن کمی سنکینه
    پاسخ:
    سلام ممنون آقا مسعود که تذکّر دادی
    قالبو عوض کردم
    یا علی
    تشکر از معرفی سایت و مطالب مفید. جزاک الله خیرا
    پاسخ:
    ممنونم
    خدا حفظتان کند
  • مهدی ابوفاطمه
  • سلام علیکم
    از دانش آموختگان مدرسه حاج آقا در خوانسار هستید؟
    بنده هم دانش آموخته خوانسار هستم اما مدرسه مهدیه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله با اجازتون
    خوشبختم
    خدا خیرتون بده
    سلام
    دنبال شدید
    امیدوارم که دنبال کنید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    متشکرم
    حتماً

    سلام
    از حضور و لطفتان در آسیاب متشکرم.
    گرچه طلبه نیستم، ولی حتما برخی مطالب وبلاگتان به کارم مربوط است. از خدمت ارزشمندی که به جویندگان علوم دینی می کنید سپاس گزارم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام عزیز 
    خواهش میکنم
    امیدوارم مطالب قابل استفاده ای برایتان داشته باشم
    ما در خدمت هستیم
    یا علی مدد
    سلام.به نظر من تلخیص خوبیه ومفهوم درس رو میرسونه.تشکر از زحماتتون.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از نظر لطفتون
    خدا رو شکر که راضی هستین
    خواهش میکنم
    سلام
    خسته نباشید
    ببخشید میشه به صورت چندتایی این جزوه رو تکثیر کرد و مبلغشو یه جا پرداخت کرد؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون بزرگوار
    بله مانعی ندارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی